Opinie

NAJNOWSZE

  • 26.09.2015
    atmosfera obsługi przez inżyniera w recepcji ( w tym przypadku był to Pan inż. Podmokły) jest bardzo przyjazna, obsługa jest kompetentna i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klienta. Uświadamia się klientowi, co czeka go w przyszłym eksploatowaniu auta. Ma się ogólnie poczucie bezpieczeństwa i rzetelności usługi. Cenię sobie właściwe podejście psychologiczne. Z tych powodów jestem lojalnym klientem firmy Arher.
  • 22.09.2015
    Uprzejmość,rzetelność, miła atmosfera, uczynność, profesjonalizm,szybkość działania,piękne panie w recepcji
  • 04.09.2015
    życzliwa, cierpliwa i otwarta na zgłaszane przez mnie problemy postawa Personelu, transparentność działania, powoduja, że czuję się komfortowo i jestem przekonany o jakości usług
  • 25.08.2015
    Grzecznie , miło , szybko , spokojnie itp.
  • 14.08.2015
    BYŁEM MILE ZASKOCZONY JAK FACHOWO I RZETELNIE ZOSTAŁEM OBSŁUŻONY W SALONIE ARHER. SPRAWNIE USUNIĘTO USTERKĘ, O WSZYSTKIM BYŁEM INFORMOWANY NA BIEŻĄCO, ATMOSFERA W SALONIE JEST BARDZO PRZYJAZNA KLIENTOWI. DORADCA TO OSOBA KOMPETENTNA , RZECZOWO WYJAŚNIAJĄCA WSZELKIE ZAPYTANIA.
  • 08.08.2015
    Zakupiony i serwisowany samochód w Honda Arher dotychczas nie uległ żadnej awarii jak i nie było innych niespodziewanych problemów. Pracownicy salonu: bardzo uprzejmi, o wysokim poziomie kultury osobistej dokładają wszelkich starań, aby klient był zadowolony zarówno z jakości świadczonych usług jak i obsługi.
  • 23.07.2015
    Serwis został przeprowadzony w terminie zaplanowanym wczesnie przeze mnie, tak jak sobie życzyłam.
  • 14.07.2015
    Zasadniczo spełnia moje oczekiwania.
  • 13.07.2015
    Kontakt z dealerem profesjonalny i fachowy, szybko i rzetelnie, zdecydowanie polecam i to chyba wystarczy :)
  • 13.07.2015
    Profesjonalna obsługa oraz niezawodna marka
  • 10.07.2015
    Profesjonalna i bardzo miła obsługa serwisu, klient jest traktowany z szacunkiem; pracownicy serwisu dokładnie omawiają proces naprawy samochodu, szczegółowo wyjaśniają kosztorys. Widać ogromne zaangażowanie całego personelu dealera w prawidłowy proces obsługi klienta.
  • 08.07.2015
    Wsiadam w każdym momencie i jadę, gdzie chcę. Auto zawsze jest sprawne i gotowe do drogi. To kwestia zaufania do Zespołu Serwisowego Dealera i Marki Honda
  • 03.07.2015
    Jestem klientem serwisu Honda Arher od 9 lat i nigdy mnie nie zawiedli. Profesjinalizm obsługi oraz bardzo sympatyczna atmosfera powodują iz zakupiony obecnie samochód był kupiony u tego samego dealera i nawet po okresie gwarancji bedzie serwisowany w tym samym miejscu.
  • 02.07.2015
    Wysoka jakość świadczonych usług,przyjazny personel.
  • 29.06.2015
    miło szybko sprawnie
  • 26.06.2015
    Sprawnie przeprowadzony przegląd, wizyta umówiona zgodnie z moimi oczekiwaniami, miła obsługa zarówno w serwisie, jak i w zakresie odnowy ubezpieczenia. Samochód był szybko gotowy do odbioru, a do tego umyty.
  • 20.06.2015
    Spełnia wszystkie kryteria jakie powinien cechować solidny serwis. Szczególnie p. Janusz Podmokły jest solidnym, dokładnym ale i bardzo uprzejmym.
  • 18.06.2015
    serwisowanie samochodu zgodnie z nakazami sprzedawcy jest koniecznością i nie ma sie nad czym rozwodzic, zostawiam auto w serwisie , mam zaufanie że autoryzacja pozwala na to, płacę za usługe, odbieram auto i wyjezdżam
  • 27.05.2015
    Bezpieczeństwo naprawy, gwarancja jakości.
  • 22.05.2015
    bo tam jeżdże od czasu zakupu

Opinie pozyskane od naszych klientów na drodze badania poziomu satysfakcji klienta H-CSI przeprowadzanego przez TTR Group GmbH - Dreieichstrasse 59 - D-60594 Frankfurt/Main